Academic Activities

Por Glaydston Carvalho

Academic Advisory

Ph.D. thesi

1. Edvaldo Elias de Almeida Batista. Generalized vector equilibrium problems and algorithms for variational inequality in Hadamard manifolds. 2016. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Orizon Pereira Ferreira and Glaydston de Carvalho Bento CV-Lattes.

2. Valdinês Leite de Sousa Júnior. On the convergence of descent mehods in nonsmooth optimization: applications to behaviral science. 2017. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Glaydston de Carvalho Bento and Orizon Pereira Ferreira. CV-Lattes.

3. Yuri Rafael Leite Pereira. Methods for vector optimization: trust region and proximal on riemannian manifolds and Newton with variable order. 2017. Ph. D. Thesis - Universidade Federal de Goiás.  Advisors: Glaydston de Carvalho Bento and Orizon Pereira Ferreira. CV-Lattes.

Master's Thesis:

1. Pedro Bonfim de A. Filho. Uma abordagem sobre o método do ponto proximal para funções não convexas. 2015. Dissertação (Mestrado em Mestrado em Matemática) - Universidade Federal da Grande Dourados, Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.
2. Rayner Ferreira Barbosa da Costa. Uma abordagem sobre o método do gradiente vetorial para funções quase-convexas. 2013. Dissertação (Mestrado em Matemática) - Universidade Federal de Goiás, Conselho Nacional de Desenvolvimento Científico e Tecnológico. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.
3. José Henrique Salazar do Amaral. Convergência do método de ponto proximal para funções que satisfazem a desigualdade de Lojasiewicz. 2012. Dissertação (Mestrado em Matemática) - Universidade Federal de Goiás. Advisor: Glaydston de Carvalho Bento.